Re: k1 Somango`s en DNA-genetics 60 Day Lemon op plagron bio
El Plantos als je een schuur heb maak je hierin een bak die je af kunt sluiten.
Gooi hier je bio aarde in met de wortels de hele dikke en die bos aan de stam laat ik er uit.
Ga biologische koffie drinken en verwerk de prut door de aarde.
Ik werk 1,5 kg droge koffieprut door 100 liter aarde.
Stop er een berg regenwormen in daarom moet je de oude wortels laten zitten daar gaan de wormen zich te goed aan doen en schijten zo je bak vol voila gratis wormenhumus.
Paar koppen Biovin
Dan kun je nog kiezen uit verschillende bio opwaardeerpaketten.
Ik heb deze keer gekozen voor die van plagron.
Gezien ik mijn voeding op wil maken en geloof in 1 merk gebruiken.
Mychorroza door de aarde een beetje vochtig maken niet te nat.
Laat maar gaan de volgende ronde de grond gebruiken en van de vorige ronde erin en herhalen en gelijk de wormen,schimmels opwaardeerpakket,biovin en koffieprut erin.
De grond van de kweek spoel ik voor ik het er uit haal even goed door en haal die er dan uit en laat die uitgespreid drogen.
De koffieprut laat ik ook even drogen is het wat makkelijker te mengen door de aarde en voorkomt schimmels die wij niet willen.
Zorg wel dat je bak binnen staat op een droge plek je wil geen ongedierte in je grond.
En een rooster in je deksel zodat er zuurstof bij kan.
Zo doe ik het nu.
Ga dit nog verbeteren waar het beter kan.
De bedoeling is om niet meer met grond te hoeven slepen.
El Plantos als je een schuur heb maak je hierin een bak die je af kunt sluiten.
Gooi hier je bio aarde in met de wortels de hele dikke en die bos aan de stam laat ik er uit.
Ga biologische koffie drinken en verwerk de prut door de aarde.
Ik werk 1,5 kg droge koffieprut door 100 liter aarde.
Stop er een berg regenwormen in daarom moet je de oude wortels laten zitten daar gaan de wormen zich te goed aan doen en schijten zo je bak vol voila gratis wormenhumus.
Paar koppen Biovin
Dan kun je nog kiezen uit verschillende bio opwaardeerpaketten.
Ik heb deze keer gekozen voor die van plagron.
Gezien ik mijn voeding op wil maken en geloof in 1 merk gebruiken.
Mychorroza door de aarde een beetje vochtig maken niet te nat.
Laat maar gaan de volgende ronde de grond gebruiken en van de vorige ronde erin en herhalen en gelijk de wormen,schimmels opwaardeerpakket,biovin en koffieprut erin.
De grond van de kweek spoel ik voor ik het er uit haal even goed door en haal die er dan uit en laat die uitgespreid drogen.
De koffieprut laat ik ook even drogen is het wat makkelijker te mengen door de aarde en voorkomt schimmels die wij niet willen.
Zorg wel dat je bak binnen staat op een droge plek je wil geen ongedierte in je grond.
En een rooster in je deksel zodat er zuurstof bij kan.
Zo doe ik het nu.
Ga dit nog verbeteren waar het beter kan.
De bedoeling is om niet meer met grond te hoeven slepen.
Comment